طریقه ی آزار دادن مامان بابا(خنده دار)☻
 
Nightside
 
 

- سعي كنيد همواره در مقابل دود سيگار دوستانتان قرار بگيريد، به طوريكه از فاصله 100 متري هم لباستان بوي سيگار بدهد و بعد با همين وضعيت به خانه برويد و نزديك پدر و مادرتان بنشينيد. براي اطمينان از ناراحت شدن آن ها سعي كنيد چند نخ سيگار همواره در جيب لباس هاي چرك خود بگذاريد!


- هميشه به مادرتان اين نكته را يادآوري كنيد كه هر وقت دخترخاله تان را مي بينيد ياد شامپانزه هاي آفريقايي مي افتيد و به پدرتان هم بگوييد هيكل دخترعمويتان شبيه هيكل "مهاتما گاندي" مي باشد!


- سوئيچ ماشين پدرتان را برداريد و در اسرع وقت آن را به نزديك ترين تير برقي كه ديديد، بكوبانيد!



- با پيرزن فضول همسايه كه هميشه در كارهاي شما سرك مي كشد و به والدينتان راپورت مي دهد درگير شويد و كارهايي كنيد كه آبروي پدر و مادرتان در مجتمع مسكوني بريزد. مثلاً با اسپري روي درب خانه پيرزن شكلك بكشيد، تمام كفش هايش را سوراخ كنيد، آنتن روي پشت بامش را بشكنيد، لباس هاي روي بندش را پاره كنيد و اگر دل خيلي پري داريد در راه پله او را به پايين پله ها هل دهيد!


6- خريدهاي پيرمرد همسايه تان را كه لنگان لنگان و به زحمت از سركوچه مي آورد، به بهانه ي كمك كردن بگيريد و همه را در سطل زباله سر كوچه بريزيد!


- هر روز و به هر نحوي شده كتك مفصلي به پسر همكار پدرتان بزنيد.


- دور از چشم مادرتان توي قابلمه غذا مقادير متنابهي نمك و فلفل بريزيد و موقع سرو غذا از خانه جيم شويد.


- يك هفته به خانه دوستتان برويد و موبايل خود را خاموش كنيد تا والدينتان نگران شوند. بعد كه برگشتيد به آن ها بگوييد كه يادم رفت تماس بگيرم.


يك وصيت نامه بنويسيد و آن را روي يخچال خانه بچسبانيد و به پدر و مادرتان بگوييد كه در خواب ديده ايد به زودي به بيماري سرطان خون مبتلا خواهيد شد و خواهيد مرد.


- در حضور آن ها خود را به زمين بياندازيد و تظاهر كنيد كه به بيماري صرع مبتلا هستيد.


- يك سگ بسيار بزرگ بخريد و آن را به داخل خانه و روي ميز ناهارخوري بياوريد و به سگ موردنظر بگوييد كه به بابا و مامان سلام كن عزيزم!


- به آن ها بگوييد كه يك سال قبل و بدون اطلاعشان با يك زن بيوه كه هفت بچه دارد ازدواج كرده ايد و فرزند خودتان هم تازه به دنيا آمده!


- هر روز صبح از آن ها بپرسيد كه آيا بچه واقعي آن ها هستيد يا نه؟ و از اين موضوع اطمينان حاصل كنيد كه در بيمارستان شما را با نوزاد ديگري عوض نكرده اند!


- به دوستتان بسپاريد كه از تلفن عمومي به خانه زنگ يزند و خبر دهد كه شما تصادف كرده ايد و ضربه مغزي شده ايد و هم اكنون در كما به سر مي بريد. بعد به طور ناگهاني وارد خانه شويد.

 

به من هیچ ربطی نداره...



نظرات شما عزیزان:

نگین
ساعت11:10---3 آذر 1390
راستیتش پسر ها میتونن این کار رو بکنن ما دختر ها این ها نمیشه ولی اون مورد آخر میشه !جالب بود
پاسخ:کی گفته؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:, :: 21:53 :: توسط : الهه ی آتش

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Nightside و آدرس nightisde.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید